Thursday, July 22, 2010

TANTAWI OH TANTAWI

Ketua Pemuda Pas terbaik sepanjang sejarah adalah Nasarudin Tantawi. Boleh berkuliah. Boleh berceramah. Boleh berblog. Boleh berkot. Boleh berserban. Suara pun lemak merdu. Malah mampu menyemarakkan para pemuda ke medan perang!!!!
Malangnya apabila dah jadi orang besar parti, dia ada dua pendapat. Pendapat peribadi dan pendapat parti. Apabila anda sudah jadi orang parti, pendapat peribadi untuk  anda sahaja bukan untuk diwar-warkan. Itu sahaja ustaz yang saya nak kata kat Ustaz dan kepada para ustaz lain yang bersikap macam  ini. Ha ha. Jangan nanti orang ramai kata - Ustaz Gila Statement!!!!! Kalau nak jadi bloggers, ikut sedap mulut aja, jangan jadi pemimpin parti...Orait!!!!

3 comments:

hussin said...

dia yang serba boleh. tidak tahu di mana hendak berdiri. sebelah kaki dengan pr, sebelah kaki lagi dengan umno. dia tidak dapat membezakan pas parti politik dengan pas gerakan dakwah. dia campur semua tanpa memikirkan akibat dari tindakannya. bebal.

azmie said...

dah baca habis ka statement dia? belum kot, cuma refer dari utusan

orangkampung said...

Salam,

1. Ketua Pemuda UMNO, dah jadi YB, kena kerja kuat untuk parti, walau tak jadi menteri.

2. Ketua Pemuda PAS, jadi YB juga, juga kena kerj kuat untuk parti, ada juga cita-cita nak jadi menteri.

3. Nak tunggu PRU 13, mungkin ada yang jadi YB, mungkin ada yang jadi menteri, dan mungkin ada yang hilang deposit, tapi lama lagi.

4. Apa salahnya bincang sekarang, semua boleh jadi, mana tau jadi YB, mana tau jadi menteri.

5. Rasa nya berpatutan ganjaran yang akan di beri. Belum campur RM lagi. Bertambah wangi.