Thursday, August 9, 2012

Olimpik: Tak Padan Dengan Gempar Gumpitanya

Sebelum atlet Malaysia berangkat ke pesta Olimpik 2012, gempar gumpita akhbar dan tv melaporkan cita-cita Malaysia mahu menggondol pingat.  Bukan saya tak ada semangat patriotik  tetapi  sepatutnya MSN tahu akan rangking atlet  kita di dalam Asia atau dunia.

Jika ranking dunia masih bawah 10, baik tak payahlah hantar atlet  ke olimpik. Menghabiskan duit rakyat sahaja. Jika nak pengalaman, cukuplah dulu di peringkat Asia sahaja. Jika peringkat Asia pun tak dapat pingat, inikan pula di peringkat olimpik!!!!!

Nasiblah pasukan bola Korea tewas dengan Brazil  untuk ke final. Kalau tidak mana nak letak muka Malaysia yang masih terhegeh-hegah nak kalahkan Kemboja!!!!




2 comments:

Anonymous said...

Sokong sangat MSN menghabiskan duit rakyat saja. Tukar pengarahnya kerana bukan orang sukan, hanya nak pergi makan angin saja...

otaklunyai said...

Sukan saja satu2nya instrument puak2 laknatullah ni dapat kebas duit tanpa dipersoalkan... sebab tu puak2 laknat ni beria2 nak bersukan.. atlet hanyalah tools mereka nak buat duit... duit penaja banyak ooooo